Як сказав відомий учений Планк: «Найвищим
завданням освіти є не знання і не вміння, а практична діяльність. Але оскільки
практичній діяльності передує вміння, необхідними умовами для появи вміння є
знання і розуміння».
Однією з передумов успішного опанування проблемної теми є тестування, анкетування педагогів і вироблення рекомендацій щодо роботи з філолгічно обдарованими учнями.
Під час опитування вчителів практичним психологом виявлені такі результати:
Методика «Тест по визначенню здібностей учителя до
роботи з обдарованою дитиною»
94% учителів мають здібності до
роботи з обдарованими учнями, але потребують додаткових ресурсів і правильного
вибору об’єкта направленості творчого інтересу учнів;
6% учителів мають великі
здібності до роботи з обдарованими учнями та здатні підтримувати різні види
творчої діяльності учнів.
Методика
«Запитання педагогам щодо діагностики обдарованої дитини»
100% учителів відповіли на
запитання. Це свідчить про те, що вчителі знають вікові особливості учнів,
ознайомлені з системою пошуку та диференціації обдарованих дітей, з рисами
творчої особистості, з проблемами обдарованих і здібних учнів. У своїй
педагогічній діяльності вчителі використовують психолого-педагогічні методи і
прийоми. Але необхідно приділити більше уваги питанню роботи з батьками
обдарованих та здібних учнів.
Методика «Педагогічна справедливість»
6% учителів не завжди справедливі
у процесі навчання і виховання;
53% учителів є прикладом для
багатьох учителів-колег, але їм
необхідно вдосконалюватися, щоб бути сучасними;
35% учителів, які ідеально
відчувають усі ситуації, у них дуже добре розвинуте почуття справедливості;
6% учителів не відповіли на
запитання.
Немає коментарів:
Дописати коментар